Chceš být vstupní branou pro naše klienty a podílet se tak na růstu úspěšného projektu, který mění svět pronájmů ?
V rámci prémiové služby Ideální nájemce působíme v 7 největších městech ČR a nedávno jsme překročili milník 2.500 bytů v portfoliu. Díky expanzi a rostoucímu zájmu o naši službu narůstá také objem kontaktů – proto do týmu hledáme energickou posilu, která nám nové klienty pomůže zpracovávat.
Co budeš mít na starosti?
- Zpracovávat kontakty na majitele bytů a komunikovat s nimi primárně telefonicky, případně přes e-mail nebo SMS
- Domlouvat schůzky pro náš tým obchodníků
- Poskytovat informace o tom, jak naše služby fungují
Nemusíš se bát studeného callcentra, naše pre-sales oddělení je 3 členný tým a většina telefonátů je s majiteli bytů, kteří o naši službu sami projevili zájem.
Co máme na oplátku my pro tebe?
- Flexibilní pracovní dobu s možností práce z domu – svůj čas a práci si sám*a zorganizuješ
- Stabilní odměnu s variabilní složkou navázanou na počet schůzek, které domluvíš
- Fungl nové kanceláře v ZET.office – k dispozici jsou ti free vstupy do posilovny, kofeinová vzpruha během celého dne a pravidelný přísun ovoce a dalších sladkostí
- Zdravou dávku startupové firemní kultury a fajn partu lidí v týmu – mrkni na náš Instagram
- Benefity jako Multisport kartičku, hodiny angličtiny, zvýhodněné bydlení a budget na tvé vzdělávání
- Práce v moderních systémech (Pipedrive a vlastní CRM) na efektivní správu leadů – nemusíš se tedy obávat zbytečné administrativy, vše se snažíme co nejvíce automatizovat
- Zázemí společnosti, která byla oceněná jako 3. nejrychleji rostoucí technologická firma ve střední Evropě v rámci prestižního žebříčku Deloitte Technology Fast 50
Půjde ti to jedna báseň, pokud:
- Jsi komunikativní a svou energií dokážeš klienta zaujmout v prvních pár větách
- Máš v sobě obchodního ducha a každá domluvená schůzka tě motivuje makat víc
- Máš alespoň rok zkušeností z call centra nebo jiné obdobné pozice zahrnující aktivní prodej nebo domlouvání schůzek
- Jsi empatický/á a rozumíš potřebám zákazníků – důvodů, proč klienta naše služba zaujala, je celá řada, vyplatí se v tom být o krok napřed
- Máš výborný ústní i písemný projev
- Technologie vnímáš jako pomocníka a snadno se zorientuješ v systémech na správu leadů
Tak co, vypadá to na shodu?
Dej nám o sobě vědět, pošli CV nebo odkaz na LinkedIn a pár slov o sobě. Když si padneme do noty, moc rádi se s tebou potkáme na schůzce a pobavíme se o našich společných představách.
Na závěr tu pro tebe máme shrnutí celého procesu výběrka, ať víš, co od nás čekat:
- Nejdříve tě čeká krátký telefonický rozhovor o vzájemných očekáváních s holkama z HR
- Poté navážeme dvěma koly pohovorů: první osobní s šéfem marketingu, pod kterého oddělení spadá a má na starosti získávání leadů; druhé s teamleaderkou pre-sales oddělení (osobně / online dle domluvy)
- Na obou kolech tě čeká krátký úkol, na který si hned dáme taky zpětnou vazbu – půjde o simulaci rozhovoru se zákazníkem