Částé otázky

Ve kterých městech působíte?

Aktuálně působíme ve čtyřech krajských městech: Praha, Brno, Olomouc a Plzeň. Pokud však pronajímáte v jiném městě, neváhejte se nám ozvat. Neradi totiž říkáme 'ne' novým příležitostem – pokud bude spolupráce pro obě strany zajímavá, rádi si s vámi plácneme.

Jak bude probíhat první schůzka?

Potkáme se v bytě, který chcete pronajmout, a společně si ho projdeme. Podíváme se na stav a příslušenství bytu a pobavíme se o optimální výši nájemného a záloh a o dalších podrobnostech. Také vám vysvětlíme, jak bude vzájemná spolupráce probíhat, jaké výhody a úspory naše služba přináší a zodpovíme všechny vaše dotazy.

Jak bude probíhat předání nemovitosti?

Po schválení podmínek spolupráce spolu podepíšeme nájemní smlouvu a v domluvený den si nemovitost za pomocí důkladného předávacího protokolu předáme. Při předání zaznačíme také stavy měřidel, nafotíme stav bytu a zapíšeme vybavení, které v bytě zůstává.

Kolik za vaši službu zaplatím?

Klientům nabízíme 3 varianty služby – Profit, Balanc a Jistota, přičemž pracujeme s maximalizací zisku, jistotou příjmu a mírou rizika. Váš výnos se pohybuje mezi 80-88 %. Nejvhodnější variantu spolupráce a optimální výši nájemného pro váš pronájem s vámi rád prokonzultuje obchodní zástupce. Pro více informací prosím vyplňte krátký formulář na domluvení schůzky nebo si pronájem nechte nezávazně nacenit.

Jak vybíráte podnájemníka? Lze mít nad výběrem kontrolu?

Vaše preference jsou pro nás na prvním místě – pokud si v bytě nepřejete domácí mazlíčky, kuřáky nebo kohokoliv dalšího, rádi vám vyhovíme. Následně podnájemníky vybíráme standardně sami – je to součástí naší služby v rámci kompletní péče o pronájem. Všechny vážné zájemce důkladně prověřujeme v 6 veřejných rejstřících v Česku a na Slovensku, abychom ověřili jejich bonitu a spolehlivost.

Jak rychle můj byt obsadíte?

Byty, o které se staráme, pronajmeme průměrně v horizontu jednoho měsíce. Máme nejaktuálnější data o tržních cenách nájmů v jednotlivých oblastech – proto se s vámi domlouváme na takové výši nájemného, abyste měli co nejvyšší zisk a zároveň aby váš byt byl konkurenceschopný a rychle jsme do něj našli podnájemníka.

Jak ručíte za stav bytu?

Majitelům nemovitostí zajišťujeme veškerý servis spojený s pronájmem jejich bytu, včetně převzetí rizik. Pro všechny podnájemníky sjednáváme povinné pojištění domácnosti a odpovědnosti a řešíme s nimi běžnou údržbu bytu i nutné opravy. Pokud nastane pojistná událost, o vše se postaráme. Na konci spolupráce byt vždy vracíme v původním stavu, s přihlédnutím k běžnému opotřebení.

Jak řešíte případné škody v bytě?

Pokud se na bytě něco přihodí, zařídíme potřebné opravy a postaráme se o pojistné události. Máme speciální spolupráci s pojišťovnou, která kryje pojištění domácnosti i odpovědnosti a hradí případné škody, které podnájemník neúmyslně způsobí, což standardní pojištění nepokrývá. Byt je s námi proto ve větším bezpečí, než kdybyste pronajímali napřímo.

Kontrolujete, jestli je s mým bytem vše v pořádku?

Ano, prevence a předcházení problémům jsou pro nás prioritou. Byt pravidelně kontrolujeme a majitelům zasíláme report včetně fotografií. S podnájemníky průběžně řešíme běžnou údržbu i drobné opravy. Pokud dojde k pojistné události, postaráme se o vyřízení i veškeré papírování.

Zabýváte se i krátkodobými pronájmy?

Nikoliv. Služba Ideální nájemce se zabývá pouze dlouhodobými pronájmy. Podnájemní smlouvy uzavíráme standardně na 12 měsíců s možností prodloužení v případě oboustranného zájmu.

Když podnájemník skončí, kdo se postará o nalezení nového?

O vše se postaráme my – od ukončení smlouvy se stávajícím podnájemníkem přes důkladnou kontrolu během procesu vrácení bytu až po úklid a případné opravy v rámci přípravy bytu pro nového obyvatele. Zpracujeme také vyúčtování energií a služeb. Mezitím najdeme nového podnájemníka a opět s ním vyřešíme veškerou administrativu. Vy nemusíte dělat vůbec nic.