
Bydlete pohodově a bez starostí
Aktuálně pečujeme o více než 3 400 podnájemníků, kterým jsme pomohli najít jejich vysněné bydlení, a rádi s výběrem bezstarostného pronájmu pomůžeme i vám.
2 500+
bytů v naší správě
5 000
podnájemníků
91
profesionálů v týmu
Jsme vám k dispozici po celou dobu spolupráce
Klientská podpora 24/7
K dispozici je vám nepřetržitá klientská podpora a asistence našich správců. Poradíme a pomůžeme vám s opravami i dalšími požadavky.
Spolehlivé pojištění
Větší domácí pohodu vám zajistí správné pojištění. Automaticky pro vás sjednáme speciální pojištění domácnosti a odpovědnosti.
Výhodnější internet
Pečujeme o více než 2 000 bytů a dokážeme pro vás tak vyjednat lepší cenové podmínky pro balíčky internetových a televizních služeb.
Bydlení pod palcem
Díky online klientské zóně máte o svém bydlení stále přehled. Najdete tam i praktický formulář pro snadné a rychlé nahlášení požadavků.
Přehled o platbách
Každý měsíc obdržíte e-mailem přehled plateb. V klientské zóně najdete informace o podnájemném i zálohách na služby a energie.
Sleva z podnájmu
Víte o někom, kdo hledá bydlení? Doporučte nám ho a získejte pro vás i známého jednorázovou slevu 1 000 Kč na podnájemném.
Najděte pronájem, kterému budete říkat domov
Plácli jsme si, a co teď?
od nového bytu

S čím vám hravě pomůžeme
Porouchala se vám pračka? Nevíte si rady s odečty elektroměrů nebo potřebujete pomoc při jednání s úřady? Ať už nastane jakákoliv situace, pomůžeme vám ji vyřešit.
- Asistence při řešení oprav, závad, havárií a pojistných událostí, včetně zabouchnutého či zalomeného klíče. Zajistíme také vyúčtování služeb a energií.
- Obraťte se na nás pro prodloužení smlouvy, přidání nového spolubydlícího do smlouvy, získání povolení pro domácího mazlíčka (se souhlasem majitele) a mnoho dalšího.
- Nabízíme asistenci zahraničním občanům při zařizování potvrzení o ubytování pro cizineckou policii.
Vyjdeme vám vstříc finančně
Začátky mohou být nákladné, proto vám jistotu rozdělíme až do 3 splátek a v případě potřeby pro vás vytvoříme splátkový kalendář.
Přizpůsobíme se vašim plánům
Zaujal vás jiný byt v našem portfoliu?
Jednou ročně se můžete přestěhovat bez poplatku a výpovědní lhůtu pro vás zkrátíme na 2 měsíce.
U nás máte vždy přednost
Případné opravy na bytě pro vás zařídíme prioritně a maximálně urychlíme také proces závěrečného vyúčtování a vypořádání.
Bydlet s námi se vyplatí
Časté dotazy
Jaké jsou výhody bydlení s Ideálním nájemcem?
Nabízíme desítky zajímavých pronájmů v Praze, Brně, Olomouci a Plzni a během spolupráce jsme vám vždy k dispozici. Naše klientská podpora je tu pro vás non-stop, zařídíme pro vás spolehlivé pojištění domácnosti a odpovědnosti a pomůžeme vám i s opravami. Nabízíme výhodnější balíčky internetu a TV a také možnost získat slevu na podnájemném díky programu doporučení. Svůj byt máte navíc vždy pod palcem díky online klientské zóně.
Jak se mohu přihlásit na prohlídku bytu?
Máte-li zájem o prohlídku, stačí kliknout na tlačítko 'Mám zájem' u inzerátu. Následně vyplníte registrační formulář na prohlídku bytu, a my se s vámi nejpozději do dvou pracovních dnů spojíme a domluvíme termín prohlídky. Budeme se těšit!
Kdy se mi ozvete s termínem prohlídky?
Obchodní zástupci se obvykle ozývají do 1-2 pracovních dnů. V případě jakýchkoliv dotazů se prosím obraťte na naši klientskou podporu na čísle +420 222 70 30 30 nebo piště na podpora@idealninajemce.cz.
Co všechno bude pokrývat mé pojištění?
Pro větší domácí pohodu pro vás automaticky sjednáme speciální pojištění domácnosti a odpovědnosti. Pokud je to možné, závady a havárie se snažíme řešit přes pojistku – aby ji však bylo možné uplatnit, všechny pojistné události je nutné hlásit přes naše oddělení klientské podpory.
Jak funguje proces vyúčtování?
Vyúčtování energií a služeb zpracujeme a zašleme v závislosti na tom, kdy od majitele bytu obdržíme podklady za uplynulé zúčtovací období. Podklady pro vyúčtování energií jako je elektřina, voda nebo plyn nám tedy přichází v průběhu celého roku. Podklady pro vyúčtování SVJ obvykle obdržíme v květnu až srpnu. Ohledně stavu vašeho vyúčtování se vždy můžete informovat u naší klientské podpory.
Co je poplatek za podnájem?
Poplatek za podnájem je jednorázová kompenzace za náklady spojené s pronajímáním bytu, například právní a administrativní služby, inzerci a rezervaci bytu, apod. Obvykle bývá ve výši jednoho měsíčního podnájemného.
Proč potřebujete znát mé datum narození?
Máme zodpovědnost za byty, které nám majitelé svěřili, a tak si všechny zájemce prověřujeme v rejstřících, jestli nemají exekuce, nejsou v insolvenci nebo nebyli hledaní policií. Pokud tento údaj nebudeme mít před podpisem smlouvy, nemůžeme společně navázat spolupráci.
Na jak dlouho spolu uzavíráme smlouvu?
Podnájemní smlouvu uzavíráme zpravidla na jeden rok, ale určitě to neznamená, že se musíte po roce vystěhovat – v případě oboustranného zájmu smlouvu rádi a jednoduše prodloužíme.
Proč používáte podnájemní smlouvu?
Podnájemní smlouvu používáme z toho důvodu, že si byty pronajímáme od jejich majitelů, a nájemní smlouvu máme tedy již s majitelem uzavřenou my. Obyvatelé bytu tím pádem musí mít podle zákona smlouvu podnájemní.