HomeVolné byty

Your new home awaits

Zlín
Zobrazuje se
Showing
0
z celkových
results of
0
nabídek.
items.
Vybraná filtrace:
Filtering by:
Tag
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Proč bydlet s námi?

Klientská podpora 24/7

K dispozici je vám nepřetržitá klientská podpora a asistence našich správců. Poradíme a pomůžeme vám s opravami i dalšími požadavky.

Spolehlivé pojištění

Větší domácí pohodu vám zajistí správné pojištění. Automaticky pro vás sjednáme speciální pojištění domácnosti a odpovědnosti.

Výhodnější internet

Pečujeme o více než 1 700 bytů a dokážeme pro vás tak vyjednat lepší cenové podmínky pro balíčky internetových a televizních služeb.

Bydlení pod palcem

Díky online klientské zóně máte o svém bydlení stále přehled. Najdete tam i praktický formulář pro snadné a rychlé nahlášení požadavků.

Přehled o platbách

Každý měsíc obdržíte e-mailem přehled plateb. V klientské zóně najdete informace o podnájemném i zálohách na služby a energie.

Why live with us?

24/7 customer support

We offer 24/7 customer support and a comprehensive property management assistance. Whatever the question or issue, don’t hesitate to contact us.

Reliable insurance

Nothing brings about peace of mind like a solid insurance plan. That’s why we automatically arrange home and liability insurance for all our tenants.

Internet & TV bundles

Since we manage more than 1,450 apartments, we can secure better pricing for internet and TV bundles. This benefit will be yours to enjoy.

Online client zone

The apartment is at your fingertips, thanks to your personal client zone. Reporting a repair or submitting a request has never been easier.

Payment overview

Every month, we'll email you a billing overview. You'll find further information about payments and utility deposits in your client zone.

Rent discount

Know someone who's looking for a new place? Refer them to us and both you and your friend get CZK 1,000 off one rent payment. Talk about win-win.

Časté dotazy

Jak funguje služba Ideální nájemce?

Ideální nájemce spravuje byty majitelům a pronajímá je spolehlivým podnájemníkům. Součástí našich služeb jsou jak právní a administrativní služby, tak zařizování oprav či vyřizování pojistných událostí.

Vyberete si byt z našeho portfolia a vyplněním formuláře se přihlásíte na prohlídku. Po vyplnění formuláře u konkrétního bytu se s vámi spojí náš obchodní zástupce, se kterým se domluvíte na termínu prohlídky.

Po podepsání podnájemní smlouvy a uhrazení všech poplatků vám předáme byt, vše stvrdíme podrobným předávacím protokolem, který obsahuje také fotodokumentaci a odečty všech měřičů. Také vás přihlásíme do klientské zóny, přes kterou s námi můžete pohodlně komunikovat a mít přehled o vašem účtu.

V případě dotazů, havarijní situace či jakéhokoliv problému s bytem nás můžete kontaktovat na naší lince klientské podpory 222 70 30 30, která funguje pro havarijní situace 24/7.

Proč bydlet s Ideálním nájemcem?

Nabízíme desítky zajímavých pronájmů v Praze, Brně, Olomouci, Plzni, Ostravě, Hradci Králové, Pardubicích, Českých Budějovicích, Liberci, Jablonci a Zlíně. Během spolupráce jsme vám vždy k dispozici. Naše klientská podpora je tu pro vás non-stop, zařídíme pro vás spolehlivé pojištění domácnosti a odpovědnosti a pomůžeme vám také s opravami. Nabízíme výhodnější balíčky internetu a TV a také možnost získat slevu na podnájemném díky programu doporučení. Svůj byt máte navíc vždy pod palcem díky online klientské zóně.

Jsou na bytech povoleni domácí mazlíčci?

Každý majitel má jiné preference ohledně domácích mazlíčků. Někdo schválí pouze malá plemena psů, jiný klidná velká plemena, někdo je alergický na různé typy srsti… Všechny informace o dostupnosti bytu či mazlíčků najdete vždy v konkrétním inzerátu.

Pro doplňující informace kontaktujte prosím naši klientskou podporu. Prosíme o sdělení, jaké mazlíčky chcete v bytě chovat (kočka/pes/hlodavec/terarijní či klecové zvíře), jejich počet, stáří, a u psů také plemeno. Obchodní zástupce se s majitelem bytu spojí a zjistí potřebné informace.

Jak se mohu přihlásit na prohlídku bytu?

Máte-li zájem o prohlídku, stačí kliknout na tlačítko 'Mám zájem' u inzerátu. Seznam všech momentálně nabízených bytů najdete zde , kde vyplníte registrační formulář na prohlídku bytu. Naši obchodní zástupci se s vámi co nejdříve spojí a domluví termín prohlídky. Pokud má o byt zájem velké množství lidí, může se lhůta pro kontaktování prodloužit. 

Co všechno budu platit a v jakých částkách? 

Na začátku uhradíte vratnou jistotu, první měsíční nájem a poplatek za podnájem - tomu můžete rozumět jako poplatek pro naši společnost za zprostředkování služeb. Jeho výše je nejčastěji ve výši jednoho podnájemného. Měsíční nájemné se skládá z ceny za podnájem, zálohy na služby (elektřina, plyn, voda, TUV,..) podle konkrétního vybavení bytu a platby pojištění. Výše se liší podle konkrétního bytu, přesné částky vám sdělí obchodní zástupce na prohlídce. Vyúčtování energií a SVJ, kde vyúčtujeme zaplacené zálohy, vám zpravidla pošleme jednou ročně. Přehled plateb a vyúčtování vám zašleme vždy před splatností na váš email.

Budu mít celou dobu trvání smlouvy stejnou platbu?

Výše nájemného se sjednává na trvání podnájemní smlouvy, obvykle tedy na 12 měsíců. Před koncem vaší smlouvy se s vámi spojí obchodní zástupce a domluvíte se, zda chcete smlouvu prodloužit a za jakých podmínek. V případě, že se změní výše záloh za energie a služby, zašleme vám dodatek na úpravu výše záloh tak, aby vám ve vyúčtování nevznikl vysoký nedoplatek

Co je poplatek za podnájem?

Poplatek za podnájem je jednorázová kompenzace za náklady spojené s pronajímáním bytu, například právní a administrativní služby, inzerci, rezervaci bytu, apod. 

Co všechno bude pokrývat mé pojištění?

Pro větší domácí pohodu pro vás automaticky sjednáme speciální pojištění domácnosti a odpovědnosti. Pokud je to možné, závady a havárie se snažíme řešit přes pojistku – aby ji však bylo možné uplatnit, všechny pojistné události je nutné hlásit přes naše oddělení klientské podpory.

Na jak dlouho spolu uzavíráme smlouvu?

Podnájemní smlouvu uzavíráme zpravidla na jeden rok, ale určitě to neznamená, že se musíte po roce vystěhovat – v případě oboustranného zájmu smlouvu rádi a jednoduše prodloužíme.

Proč používáte podnájemní smlouvu?

Podnájemní smlouvu používáme z toho důvodu, že si byty pronajímáme od jejich majitelů, a nájemní smlouvu máme tedy již s majitelem uzavřenou my. Obyvatelé bytu tím pádem musí mít podle zákona smlouvu podnájemní.

Na koho jsou psány energie a kdo je bude platit?

Smlouvy s dodavatelskými společnostmi jsou zpravidla psány na majitele. Podle výše záloh, kterou dodavatele stanoví na základě historické spotřeby u konkrétního bytu, upravujeme výši záloh pro podnájemníky. Vyúčtování energií a služeb vám zpracujeme a zašleme v závislosti na tom, kdy od majitele bytu obdržíme podklady za uplynulé zúčtovací období. Podklady pro vyúčtování energií jako je elektřina, voda nebo plyn nám tedy přichází v průběhu celého roku. Podklady pro vyúčtování SVJ obvykle obdržíme v květnu až srpnu. Ohledně stavu vašeho vyúčtování se vždy můžete informovat u naší klientské podpory.

Je možné na bytě zřídit trvalé bydliště?

Vzhledem k tomu, že se jedná o podnájemní smlouvu, je pro zřízení trvalého bydliště potřeba souhlas majitele. Požadavek na trvalé bydliště za vás s majitelem odkomunikujeme a vyřídíme. Vyřízení zpravidla trvá 4-5 týdnů.

Jak od vás získám dokumenty pro cizineckou policii?

Pokud potřebujete vystavit dokumenty pro nahlášení vašeho pobytu na MVČR, stačí, kontaktovat naši klientskou podporu. Doporučujeme vám toto udělat s předstihem, vyřízení zpravidla trvá 5-6 týdnů. Po kompletaci dokumentů je zasíláme přímo do datové schránky MVČR.

Proč potřebujete znát datum narození?

Máme zodpovědnost za byty, které nám majitelé svěřili, a tak si všechny zájemce prověřujeme ve veřejně dostupných rejstřících, jestli nemají exekuce, nejsou v insolvenci nebo nebyli hledaní policií. Pokud tento údaj nebudeme mít před podpisem smlouvy, nemůžeme společně navázat spolupráci.

Nenašli jste odpověď na svou otázku? Ozvěte se nám

Časté dotazy

Jak funguje služba Ideální nájemce?

Ideální nájemce spravuje byty majitelům a pronajímá je spolehlivým podnájemníkům. Součástí našich služeb jsou jak právní a administrativní služby, tak zařizování oprav či vyřizování pojistných událostí.

Vyberete si byt z našeho portfolia a vyplněním formuláře se přihlásíte na prohlídku. Po vyplnění formuláře u konkrétního bytu se s vámi spojí náš obchodní zástupce, se kterým se domluvíte na termínu prohlídky.

Po podepsání podnájemní smlouvy a uhrazení všech poplatků vám předáme byt, vše stvrdíme podrobným předávacím protokolem, který obsahuje také fotodokumentaci a odečty všech měřičů. Také vás přihlásíme do klientské zóny, přes kterou s námi můžete pohodlně komunikovat a mít přehled o vašem účtu.

V případě dotazů, havarijní situace či jakéhokoliv problému s bytem nás můžete kontaktovat na naší lince klientské podpory 222 70 30 30, která funguje pro havarijní situace 24/7.

Proč bydlet s Ideálním nájemcem?

Nabízíme desítky zajímavých pronájmů v Praze, Brně, Olomouci, Plzni, Ostravě, Hradci Králové, Pardubicích, Českých Budějovicích, Liberci, Jablonci a Zlíně. Během spolupráce jsme vám vždy k dispozici. Naše klientská podpora je tu pro vás non-stop, zařídíme pro vás spolehlivé pojištění domácnosti a odpovědnosti a pomůžeme vám také s opravami. Nabízíme výhodnější balíčky internetu a TV a také možnost získat slevu na podnájemném díky programu doporučení. Svůj byt máte navíc vždy pod palcem díky online klientské zóně.

Jsou na bytech povoleni domácí mazlíčci?

Každý majitel má jiné preference ohledně domácích mazlíčků. Někdo schválí pouze malá plemena psů, jiný klidná velká plemena, někdo je alergický na různé typy srsti… Všechny informace o dostupnosti bytu či mazlíčků najdete vždy v konkrétním inzerátu.

Pro doplňující informace kontaktujte prosím naši klientskou podporu. Prosíme o sdělení, jaké mazlíčky chcete v bytě chovat (kočka/pes/hlodavec/terarijní či klecové zvíře), jejich počet, stáří, a u psů také plemeno. Obchodní zástupce se s majitelem bytu spojí a zjistí potřebné informace.

Jak se mohu přihlásit na prohlídku bytu?

Máte-li zájem o prohlídku, stačí kliknout na tlačítko 'Mám zájem' u inzerátu. Seznam všech momentálně nabízených bytů najdete zde , kde vyplníte registrační formulář na prohlídku bytu. Naši obchodní zástupci se s vámi co nejdříve spojí a domluví termín prohlídky. Pokud má o byt zájem velké množství lidí, může se lhůta pro kontaktování prodloužit. 

Co všechno budu platit a v jakých částkách? 

Na začátku uhradíte vratnou jistotu, první měsíční nájem a poplatek za podnájem - tomu můžete rozumět jako poplatek pro naši společnost za zprostředkování služeb. Jeho výše je nejčastěji ve výši jednoho podnájemného. Měsíční nájemné se skládá z ceny za podnájem, zálohy na služby (elektřina, plyn, voda, TUV,..) podle konkrétního vybavení bytu a platby pojištění. Výše se liší podle konkrétního bytu, přesné částky vám sdělí obchodní zástupce na prohlídce. Vyúčtování energií a SVJ, kde vyúčtujeme zaplacené zálohy, vám zpravidla pošleme jednou ročně. Přehled plateb a vyúčtování vám zašleme vždy před splatností na váš email.

Budu mít celou dobu trvání smlouvy stejnou platbu?

Výše nájemného se sjednává na trvání podnájemní smlouvy, obvykle tedy na 12 měsíců. Před koncem vaší smlouvy se s vámi spojí obchodní zástupce a domluvíte se, zda chcete smlouvu prodloužit a za jakých podmínek. V případě, že se změní výše záloh za energie a služby, zašleme vám dodatek na úpravu výše záloh tak, aby vám ve vyúčtování nevznikl vysoký nedoplatek

Co je poplatek za podnájem?

Poplatek za podnájem je jednorázová kompenzace za náklady spojené s pronajímáním bytu, například právní a administrativní služby, inzerci, rezervaci bytu, apod. 

Co všechno bude pokrývat mé pojištění?

Pro větší domácí pohodu pro vás automaticky sjednáme speciální pojištění domácnosti a odpovědnosti. Pokud je to možné, závady a havárie se snažíme řešit přes pojistku – aby ji však bylo možné uplatnit, všechny pojistné události je nutné hlásit přes naše oddělení klientské podpory.

Na jak dlouho spolu uzavíráme smlouvu?

Podnájemní smlouvu uzavíráme zpravidla na jeden rok, ale určitě to neznamená, že se musíte po roce vystěhovat – v případě oboustranného zájmu smlouvu rádi a jednoduše prodloužíme.

Proč používáte podnájemní smlouvu?

Podnájemní smlouvu používáme z toho důvodu, že si byty pronajímáme od jejich majitelů, a nájemní smlouvu máme tedy již s majitelem uzavřenou my. Obyvatelé bytu tím pádem musí mít podle zákona smlouvu podnájemní.

Na koho jsou psány energie a kdo je bude platit?

Smlouvy s dodavatelskými společnostmi jsou zpravidla psány na majitele. Podle výše záloh, kterou dodavatele stanoví na základě historické spotřeby u konkrétního bytu, upravujeme výši záloh pro podnájemníky. Vyúčtování energií a služeb vám zpracujeme a zašleme v závislosti na tom, kdy od majitele bytu obdržíme podklady za uplynulé zúčtovací období. Podklady pro vyúčtování energií jako je elektřina, voda nebo plyn nám tedy přichází v průběhu celého roku. Podklady pro vyúčtování SVJ obvykle obdržíme v květnu až srpnu. Ohledně stavu vašeho vyúčtování se vždy můžete informovat u naší klientské podpory.

Je možné na bytě zřídit trvalé bydliště?

Vzhledem k tomu, že se jedná o podnájemní smlouvu, je pro zřízení trvalého bydliště potřeba souhlas majitele. Požadavek na trvalé bydliště za vás s majitelem odkomunikujeme a vyřídíme. Vyřízení zpravidla trvá 4-5 týdnů.

Jak od vás získám dokumenty pro cizineckou policii?

Pokud potřebujete vystavit dokumenty pro nahlášení vašeho pobytu na MVČR, stačí, kontaktovat naši klientskou podporu. Doporučujeme vám toto udělat s předstihem, vyřízení zpravidla trvá 5-6 týdnů. Po kompletaci dokumentů je zasíláme přímo do datové schránky MVČR.

Proč potřebujete znát datum narození?

Máme zodpovědnost za byty, které nám majitelé svěřili, a tak si všechny zájemce prověřujeme ve veřejně dostupných rejstřících, jestli nemají exekuce, nejsou v insolvenci nebo nebyli hledaní policií. Pokud tento údaj nebudeme mít před podpisem smlouvy, nemůžeme společně navázat spolupráci.

Nenašli jste odpověď na svou otázku? Ozvěte se nám

Bydlet s námi se vyplatí

Pokud se rozhodujete, zda využít služeb Ideálního nájemcem určitě jim dejte šanci, vyplatí se vám to hlavně z těchto důvodů:
1. Příjemný a profesionální servis ze strany zaměstnanců a podpory
2. Vyřeší za mě veškerou komunikaci s majitelem o opravách v bytě
3. Dlouhodobá jistota bydlení, stačí jen platit nájem :)

Petr Ševčík, Brno

Ideálního nájemce můžeme rozhodně doporučit. Naprosto profesionální a velice vstřícné jednání. Ve všem nám vyšli maximálně vstříc – např. krátce po podpisu smlouvy se objevil hezčí a větší byt – nebyl problém se domluvit, změnit smlouvu a nastěhovat se rovnou do toho většího bytu. Skutečně "ideální". Moc děkujeme a držíme palce, ať se daří i v těchto nelehkých časech.

Tomáš Masopust, Olomouc

Jsem v podnájmu již přes rok a vše je v naprostém pořádku, již od samotného začátku se nás ujal obchodní zástupce, který vždy se vším pomohl a vyšel vstříc. Co se týče služeb realitní společnosti, vřele doporučuji.

Matěj Weissgrab, Praha

I got a fantastic place at a great price. The contract was the most comprehensible piece of paper I've ever seen and they always stay in touch with you. The only thing is that I was having some issues with my boiler, but the agent assigned to my place, Eva, dealt with it amazingly. In hindsight, the best choice I did since I moved to Czech Republic was getting an apartment from these guys.

Francesco Vellotti, Brno

When we moved in to our apartment due to an unforeseen issue of gas leak in the building, we did not have gas supply for a month. However, our agent Ondrej was on top of his game and ensured that the concern was handled with utmost priority. He is always a phone call or a message away and never neglects his clients which is very important for any tenant.

Bhavya Prem, Brno

What is renting with us like?

I got a fantastic place at a great price. The contract was the most comprehensible piece of paper I've ever seen and they always stay in touch with you. The only thing is that I was having some issues with my boiler, but the agent assigned to my place, Eva, dealt with it amazingly. In hindsight, the best choice I did since I moved to Czech Republic was getting an apartment from these guys.

Francesco Vellotti, Brno

When we moved in to our apartment due to an unforeseen issue of gas leak in the building, we did not have gas supply for a month. However, our agent Ondrej was on top of his game and ensured that the concern was handled with utmost priority. He is always a phone call or a message away and never neglects his clients which is very important for any tenant.

Bhavya Prem, Brno

Pokud se rozhodujete, zda využít služeb Ideálního nájemcem určitě jim dejte šanci, vyplatí se vám to hlavně z těchto důvodů:
1. Příjemný a profesionální servis ze strany zaměstnanců a podpory
2. Vyřeší za mě veškerou komunikaci s majitelem o opravách v bytě
3. Dlouhodobá jistota bydlení, stačí jen platit nájem :)

Jakub Ševčík, Brno

Ideálního nájemce můžeme rozhodně doporučit. Naprosto profesionální a velice vstřícné jednání. Ve všem nám vyšli maximálně vstříc – např. krátce po podpisu smlouvy se objevil hezčí a větší byt – nebyl problém se domluvit, změnit smlouvu a nastěhovat se rovnou do toho většího bytu. Skutečně "ideální". Moc děkujeme a držíme palce, ať se daří i v těchto nelehkých časech.

Tomáš Masopust, Olomouc

Jsem v podnájmu již přes rok a vše je v naprostém pořádku, již od samotného začátku se nás ujal obchodní zástupce, který vždy se vším pomohl a vyšel vstříc. Co se týče služeb realitní společnosti, vřele doporučuji.

Matěj Weissgrab, Praha