Podnájemní smlouvu uzavíráme zpravidla na jeden rok, ale určitě to neznamená, že se musíte po roce vystěhovat - v případě oboustranného zájmu smlouvu rádi a jednoduše prodloužíme.
Podnájemní smlouvu používáme z toho důvodu, že si byty pronajímáme od jejich majitelů,
a nájemní smlouvu máme tedy my. Obyvatelé bytu tím pádem musí mít smlouvu podnájemní. Nechceme nikoho znevýhodňovat, je to tak podle zákona.
Nemůžeme - ve smlouvě máte standardní výpovědní lhůtu, takže se není čeho bát. Navíc jsme rádi, když jsou naše byty obsazené, takže nikoho jen tak bezdůvodně nevyhazujeme.
Vypovědět nájemní smlouvu není tak jednoduché, a i kdyby k tomu došlo, v našich podnájemních smlouvách je standardně stanovená tříměsíční výpovědní lhůta vůči podnájemníkovi.
Rozhodně se tedy nemůže stát, že obyvatelé bytu skončí ze dne na den na ulici.
Ideální nájemce vám navíc jako kompenzaci najde bydlení v podobném bytě, abyste se před uplynutím výpovědní lhůty mohli v klidu přestěhovat do nového.
Jistota je záloha, zpravidla ve výši jednoho až dvou podnájmů, která slouží na krytí případných škod nebo nedoplatků v budoucnu.
Po skončení podnájmu vám ji, pokud bude vše v pořádku, vrátíme v plné výši.
Poplatek za podnájem kryje náklady spojené s obsazením bytu, jistota je záloha na případné škody do budoucna.
Narozdíl od poplatku za podnájem je jistota vratná, pokud bude na konci podnájmu vše v pořádku.
Výše podnájemného je s námi stejná, jako kdybyste si byt pronajali napřímo. Poplatek za naši službu hradí majitel bytu, takže z vašeho pohledu se to na ceně nájmu nijak neodrazí.
V domácnosti se může cokoliv stát – vyteče pračka, zalomí se klíč apod. Je nutné mít pojištění na úhradu škody sousedům i majiteli.
V případě, že se něco stane, nemusíte potom platit vy nebo majitel bytu, ale pojišťovna.
Automaticky pro vás sjednáváme speciální pojištění domácnosti a odpovědnosti, takže s ním nemáte žádné starosti.
Vyúčtování služeb chodí jednou ročně, a my vše spočítáme hned, jak od majitele bytu dostaneme potřebné podklady.
Co se týče vyúčtování energií, tam záleží na cyklu zúčtovacího období.
Počítejte prosím s tím, že v případě ukončení podnájemní smlouvy je vyúčtování a následné finanční vypořádání možné udělat až poté,
co od majitele bytu obdržíme veškeré podklady k vyúčtování energií a služeb. Tento proces se vždy snažíme maximálně urychlit, i přesto ale může v některých případech trvat až několik měsíců.
Pokud by tato situace nastala, obraťte se prosím na klientskou podporu, kde vám podají nejaktuálnější informace.
Kontaktujete prosím co nejdříve naši klientskou podporu, abyste situaci mohli společně vyřešit.
V urgentních případech prosím volejte na telefonní číslo +420 222 70 30 30. Pokud to není akutní, bude nejlepší,
když nám napíšete na podpora@idealninajemce.cz – obvykle odpovíme do 24 hodin.
O drobné opravy, jako jsou například opravy a výměny vypínačů, zásuvek či světel nebo třeba malování či tapetování, se stará podnájemník.
Pokud si ale nevíte s danou věcí rady, kontaktujte naši podporu. Spojíme vás s někým povolaným a vy už se spolu domluvíte na rozsahu a ceně oprav.
Větší a závažnější opravy pak zpravidla hradí majitel. Obvykle jde o rozsáhlejší opravy nebo o větší závady, za které podnájemník prokazatelně nemůže, a také závady zhoršujících nebo znemožňujících obývání bytu.
Možné to je – pokud vám bude něco chybět nebo připadat nadbytečné, nebojte se zeptat na našem oddělení klientské podpory. Například není problém vybavit byt pračkou či ledničkou, může se to ale mírně projevit na ceně nájemného.
Záleží na konkrétním bytě, v tomto respektujeme přání majitelů. Pro žádost o povolení domácího mazlíčka (se souhlasem majitele), prosím kontaktujte naši klientskou podporu.
Pokud chcete chránit sebe i své okolí, máme pro vás řešení. Virtuální prohlídku si
zarezervujete online, bytem vás provedeme prostřednictvím videohovoru a potřebné
dokumenty podepíšeme elektronicky.
Pokud chcete chránit sebe i své okolí, máme pro vás řešení. Podnájemníky vezmeme na
virtuální prohlídku prostřednictvím videohovoru, potřebné dokumenty s nimi i s vámi
podepíšeme elektronicky a váš byt si do péče převezmeme bezkontaktně.
Už nebudete dostávat zajímavé informace, rady a tipy na pronajímání bytu.
Váš e-mail byl přihlášen
Skvělé. Od teď budete dostávat zajímavé informace, rady a tipy na pronajímání bytu.
Zpracování osobních údajů
Vaše osobní údaje (jméno, telefon, e-mail a údaje o bytu, který pronajímáte) budeme my, tedy společnost UlovDomov.cz s.r.o., IČO: 293 00 631, se sídlem Milady Horákové 1957/13, 602 00 Brno, zpracovávat pouze za účelem nacenění pronájmu vašeho bytu, sdělení ceny a informování vás o službě Ideální nájemce, v souladu s platnou legislativou a zásadami ochrany osobních údajů. Svůj souhlas se zpracováním osobních údajů můžete odvolat - stačí nás kontaktovat na info@idealninajemce.cz.
Podrobnější informace a o ochraně osobních údajů naleznete zde. Seznamte se také s našimi zásadami zpracování osobních údajů, ať víte, jak vaše data chráníme.
Proč potřebujeme vaše datum narození?
V zájmu poctivých zájemců si všechny kandidáty prověřujeme v registrech dlužníků. Eliminujeme tak riziko neplatičů.
Děkujeme za spolupráci.
Dvakrát za měsíc, ať máte čas na čtení
Vaše osobní údaje (e-mail a jméno) budeme my, tedy společnost UlovDomov.cz s.r.o., IČO: 293 00 631, se sídlem Milady Horákové 1957/13, 602 00 Brno, zpracovávat pouze za účelem zasílání newsletterů se zajímavým obsahem z oblasti nájemného bydlení a nemovitostí v souladu s platnou legislativou a zásadami ochrany osobních údajů. Novinky z oblasti nájemního bydlení zasíláme jednou za 14 dní.
Svůj souhlas se zasíláním newsletterů a zpracováním osobních údajů můžete kdykoli odvolat a odhlásit se prostřednictvím odkazu v každém námi zaslaném e-mailu. Zde se seznamte s našimi zásadami zpracování osobních údajů, ať víte, jak vaše data chráníme.
Zpracování osobních údajů
Abychom vám mohli poslat slíbené PDF, zpracováváme vaše osobní údaje (e-mailovou adresu).
Vaše osobní údaje (e-mailovou adresu) budeme my, tedy společnost UlovDomov.cz s.r.o., IČO: 293 00 631, se sídlem Milady Horákové 1957/13, 602 00 Brno, zpracovávat za účelem zaslání materiálu s tipy na pronajímání bytu a informování vás o službě Ideální nájemce, v souladu s platnou legislativou a zásadami ochrany osobních údajů. Svůj souhlas se zpracováním osobních údajů můžete odvolat - stačí nás kontaktovat na info@idealninajemce.cz.
Podrobnější informace a o ochraně osobních údajů naleznete zde. Seznamte se také s našimi zásadami zpracování osobních údajů, ať víte, jak vaše data chráníme.
Rady a tipy pro pronajímatele
Maximálně jednou za 14 dní vám pošleme zajímavosti z nájemního bydlení - např. právní tipy a novinky, informace o pojištění nebo jak pronajímat výhodněji.
Pokud vás přestanou zajímat, můžete se v každém e-mailu odhlásit.
V právní řeči:
Vaše osobní údaje (e-mail a jméno) budeme my, tedy společnost UlovDomov.cz s.r.o., IČO: 293 00 631, se sídlem Milady Horákové 1957/13, 602 00 Brno, zpracovávat pouze za účelem zasílání newsletterů se zajímavým obsahem z oblasti nájemního bydlení a nemovitostí v souladu s platnou legislativou a zásadami ochrany osobních údajů. Svůj souhlas se zasíláním a zpracováním osobních údajů můžete kdykoli odvolat prostřednictvím odhlašovacího odkazu v každé kampani. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde. Seznamte se také s našimi zásadami zpracování osobních údajů, ať víte, jak vaše data chráníme.