Částé otázky

Jaké jsou výhody bydlení s Ideálním nájemcem?

Nabízíme desítky zajímavých pronájmů v Praze, Brně, Plzni, Ostravě, Českých Budějovicích, Olomouci, Hradci Králové a Pardubicích a během spolupráce jsme vám vždy k dispozici. Naše klientská podpora je tu pro vás non-stop, zařídíme pro vás spolehlivé pojištění domácnosti a odpovědnosti a pomůžeme vám i s opravami. Nabízíme výhodnější balíčky internetu a TV a také možnost získat slevu na podnájemném díky programu doporučení. Svůj byt máte navíc vždy pod palcem díky online klientské zóně.

Jak se mohu přihlásit na prohlídku bytu?

Máte-li zájem o prohlídku, stačí kliknout na tlačítko 'Mám zájem' u inzerátu. Následně vyplníte registrační formulář na prohlídku bytu, a my se s vámi nejpozději do dvou pracovních dnů spojíme a domluvíme termín prohlídky. Budeme se těšit!

Kdy se mi ozvete s termínem prohlídky?

Obchodní zástupci se obvykle ozývají do 1-2 pracovních dnů. V případě jakýchkoliv dotazů se prosím obraťte na naši klientskou podporu na čísle +420 222 70 30 30 nebo piště na podpora@idealninajemce.cz.

Co všechno bude pokrývat mé pojištění?

Pro větší domácí pohodu pro vás automaticky sjednáme speciální pojištění domácnosti a odpovědnosti. Pokud je to možné, závady a havárie se snažíme řešit přes pojistku – aby ji však bylo možné uplatnit, všechny pojistné události je nutné hlásit přes naše oddělení klientské podpory.

Jak funguje proces vyúčtování?

Vyúčtování energií a služeb zpracujeme a zašleme v závislosti na tom, kdy od majitele bytu obdržíme podklady za uplynulé zúčtovací období. Podklady pro vyúčtování energií jako je elektřina, voda nebo plyn nám tedy přichází v průběhu celého roku. Podklady pro vyúčtování SVJ obvykle obdržíme v květnu až srpnu. Ohledně stavu vašeho vyúčtování se vždy můžete informovat u naší klientské podpory.

Co je poplatek za podnájem?

Poplatek za podnájem je jednorázová kompenzace za náklady spojené s pronajímáním bytu, například právní a administrativní služby, inzerci a rezervaci bytu, apod. Obvykle bývá ve výši jednoho měsíčního podnájemného.

Proč potřebujete znát mé datum narození?

Máme zodpovědnost za byty, které nám majitelé svěřili, a tak si všechny zájemce prověřujeme v rejstřících, jestli nemají exekuce, nejsou v insolvenci nebo nebyli hledaní policií. Pokud tento údaj nebudeme mít před podpisem smlouvy, nemůžeme společně navázat spolupráci.

Na jak dlouho spolu uzavíráme smlouvu?

Podnájemní smlouvu uzavíráme zpravidla na jeden rok, ale určitě to neznamená, že se musíte po roce vystěhovat – v případě oboustranného zájmu smlouvu rádi a jednoduše prodloužíme.

Proč používáte podnájemní smlouvu, chcete být na nájemníky přísnější?

Podnájemní smlouvu používáme z toho důvodu, že si byty pronajímáme od jejich majitelů, a nájemní smlouvu máme tedy již s majitelem uzavřenou my. Obyvatelé bytu tím pádem musí mít podle zákona smlouvu podnájemní.

Nenašli jste odpověď na svou otázku? Ozvěte se nám