
HR Admin | Brno
Do našeho HR týmu hledáme pečlivého a spolehlivého člověka, který se nezalekne administrativy a má smysl pro organizaci.
Jsme firma, která majitelům a podnájemníkům usnadňuje život a dělá z bydlení bezstarostnou zkušenost. Přidej se k nám a nastartuj svou kariéru v HR!
Co budeš mít na starosti?
- Přípravu smluv, dodatků a dohod - na vše máme připravené šablony, takže půjde pouze o zadávání platných údajů
- Zakládání, skenování a nahrávání dokumentů na sdílený disk
- Zakládání přístupů do Gmailu, Slacku a interní Wiki
- Dohledávání faktur v našem systému a jejich přidávání do správy majetku
- Kontrolu podkladů pro mzdy (docházka, propustky)
- Tisk a příprava dokumentů k podpisu
- Výpomoc na recepci – občas na recepci potřebujeme zastoupit, pokud ti to časové možnosti dovolí, můžeš si přivydělat pár hodin navíc.
Předpokládáme, že časová náročnost těchto úkolů zabere 30 - 35 hodin měsíčně (2x 4 hodiny týdně).
Co nabízíme?
💰 Odměnu 170 Kč/hod. (DPP/DPČ)
🚀 Skvělou příležitost, jak zjistit, jestli tě HR administrativa baví.
👩💻 Práci v mladém kolektivu – přátelská atmosféra zaručena!
📍Kancelář 2 dny v týdnu, kde tě čeká skvělý tým.
Pokud tě nabídka zaujala, pošli nám životopis a pár vět o sobě! 🙂

Paráda, odesláno
Díky za zájem podílet se s námi na smysluplném projektu. Co nejdřív se ti ozveme.
Mrkni, jak to u nás vypadáNěco se pokazilo
Zkuste prosím formulář odeslat znovu. Pokud chyba přetrvává, kontaktujte naši podporu.
Mrkni na nás
Mrkni na náš Instagram @ulovdomov, ať nás zase o kousek líp poznáš.