Pronajímání
není žádný med
My ale víme, jak na to. Náš profesionální tým využívá nabyté zkušenosti a prověřené procesy, aby vás zbavil nepříjemností a rizik spojených s pronajímáním.
Neplatiči jsou na nás
V Česku má exekuci skoro 800 tisíc lidí. Snadno se tak může stát, že některý z nich bude bydlet zrovna ve vašem bytě. Podle statistik přijde každý majitel bytu průměrně jednou za 5 let až o 3 měsíce nájemného.
My těmto problémům předcházíme, protože každého podnájemníka důkladně prověřujeme a bereme na sebe riziko nezaplaceného nájmu. Vy se o své peníze bát nemusíte, protože od nás nájem dostanete vždy a včas.
Neplatiči v Česku
29 % zájemců o byt řeší exekuce nebo insolvenci
85 % pronajímatelů se setkalo s opožděním platby
20 % pronajímatelů přijde kvůli neplatičům až o 3 nájmy
Co dělat s neplatícím nájemníkem?
Pronajímáte byt a potýkáte se s neplatícím nájemníkem? Nejste sami, s neplatiči se setkává přibližně jedna pětina všech pronajímatelů. Poradíme vám, jak můžete vymáhat škodu, případně jak se neplatícího nájemníka zbavit. Anebo to můžete nechat na nás:
- Riziko neplatičů na sebe bereme my
- Nájemné od nás dostane vždy a včas
- Zájemce prověřujeme v 6 rejstřících v Česku a na Slovensku
Majitelům jsme ušetřili už 5,5 milionů korun na neplatičích.
Jak byt převezmeme, tak ho vrátíme
Byt je majetek v hodnotě několika milionů korun, proto byste měli mít jistotu, že je v dobrých rukou a také přehled o tom, v jakém je stavu. To znamená pravidelně byt kontrolovat a řešit nutné opravy, případně renovace.
Výměna žárovky nebo oprava kapajícího kohoutku jsou provozní drobnosti, ale může se stát, že nespolehlivý nájemník rozbije spotřebiče, poškrábe podlahu či poničí nábytek. S takovými škodami se každý majitel bytu setkává průměrně jednou ročně – s námi vám ale žádné riziko nehrozí.
Majitelům jsme na škodách
a opravách ušetřili už
11 300 000 Kč
Ročně na nájmech vyplácíme více než 175 milionů korun.
Kdo hradí opravy v bytě?
Podle zákona nájemník provádí a hradí běžnou údržbu a drobné opravy, které souvisí s užíváním bytu. Podívejte se, jaké úkony do této oblasti spadají a jaké povinnosti má naopak pronajímatel.
Bez nájemníka se pronajímá jen těžko
Průměrný nájemník se stěhuje každých 12 měsíců a běžná neobsazenost bytu při změně nájemníka trvá 14 dní až měsíc, u dražších bytů i dva měsíce. Nového nájemníka zpravidla nenajdete hned, a tím vám uniká zisk.
S každou výměnou nájemníka vám navíc přibývá spousta starostí jako sledování aktuálních tržních dat, příprava poutavé inzerce, prohlídky bytu, veškerá administrativa a přepis energií – díky Ideálnímu nájemci můžete tyto starosti hodit za hlavu.
Za kolik peněz pronajmout byt
Cena nájmu se odvíjí od řady faktorů – od velikosti bytu přes dispozici až po lokalitu. Roli ale hraje i stav bytu, vybavení, zda k němu přísluší sklep či parkovací místo, lokální občanská vybavenost či dostupnost MHD. Stanovení správné ceny je důležité, abyste byt nepronajímali pod cenou, ale zároveň do něj rychle našli nájemníky a neunikal vám příjem.
Kompletní správa pronájmu
Nájemní smlouva musí splňovat řadu právních náležitostí a ukládá nájemci i pronajímateli určitá práva a povinnosti. My všechny starosti s hledáním vhodného podnájemníka bereme na sebe a garantujeme vám pravidelnou platbu nájmu bez ohledu na obsazenost bytu.
- Budeme ve vašem bytě tak dlouho, jak budete chtít.
- Neřešíte změnu smluv ani přepis energií.
- Víme, jaké jsou aktuální tržní ceny nájmů. Nacenění nájmu »
- Obsazenost bytu je naše starost.
Majitelům jsme na neobsazenosti ušetřili už přes 12 milionů korun.
Chcete zjistit víc o bezstarostném pronájmu?
Nechejte nám na sebe kontakt a my se vám do 24 hodin ozveme. Rádi s vámi probereme vaše potřeby a představíme výhody naší služby.
Výborně, odesláno
Ozveme se vám během jednoho až dvou dní. Mezitím můžete mrknout, jak vám Ideální nájemce ušetří čas, peníze i starosti.
To mě zajímáNěco se pokazilo
Zkuste prosím formulář odeslat znovu. Pokud chyba přetrvává, kontaktujte nás přímo.
Postaráme se o váš pronájem od A do Z
Peníze každý měsíc a na den přesně
Čtete správně, my se s nájmem nikdy nezpozdíme. Každý měsíc vám přijde rovnou na účet a navíc máte o všem přehled v online klientské zóně.
Garantujeme stav vašeho bytu
Jak jsme byt přebrali, tak vám ho i vrátíme. Pokud se na bytě něco přihodí, zařídíme řemeslníky i opravy a vyřešíme pojistné události.
Vy si užíváte, my se staráme
Všechno kolem pronájmu vyřešíme za vás – takže opravy, vyúčtování i zabouchnuté klíče můžete jednou pro vždy hodit za hlavu.
My jsme váš nájemník – doslova ideální
Vy pronajímáte byt nám, my pak prověřeným podnájemníkům. Neřešíte inzerci, prohlídky ani neobsazenost. Veškeré požadavky vyřídíme za vás.
Neplatiče můžete pustit z hlavy
Bereme si je na starost. Vám nájemné chodí dál, jako by se nechumelilo. S případnými neplatiči si poradí naše specializované právní oddělení.
Zbavte se rizik a uvolněte si ruce
Pronajímatelům šetříme v průměru 60 hodin ročně a k tomu alespoň 5 šedých vlasů každý měsíc. S námi je pronájem bez starostí opravdu možný.
Bezstarostný pronájem, spokojený klient
Časté dotazy
Jak funguje služba Ideální nájemce?
Ideální nájemce vám zajistí bezstarostný příjem z pronájmu ať se děje cokoliv. Vyřešíme za vás nejen inzerci, prověření zájemců a obsazení bytu, ale také kontroly, pojistné události, řemeslníky či jakoukoliv pohotovostní událost.
Váš nájemník jsme my. Riziko neplatících podnájemníků tak přebíráme za vás. Nájemné vám tak přijde vždy na den přesně. Na to se můžete spolehnout.
Po celou dobu ručíme za pravidelné platby, stav bytu či vyúčtování. Naši právníci a správci se postarají o to, aby byl váš majetek vždy chráněný a vy s pronájmem neměli žádné starosti.
Nejdříve se potkáme ve vašem bytě, který plánujete pronajmout a podíváme se na jeho stav a příslušenství, abychom mohli stanovit optimální výši nájemného. Samozřejmě vám podrobně vysvětlíme, jak bude naše vzájemná spolupráce probíhat a veškeré služby a výhody, které s sebou Ideální nájemce přináší. Rádi také zodpovíme jakékoliv vaše dotazy.
Až se na celé spolupráci domluvíme, podepíšeme nájemní smlouvu a ve smluvený termín si nemovitost převezmeme a vystavíme důkladný předávací protokol. Ten obsahuje také stavy měřidel, fotodokumentaci a všechno vybavení, které v bytě zůstává.
Po obsazení bytu podnájemníkem vám budeme na den přesně každý měsíc vyplácet nájemné a vy se už nemusíte o nic starat.
Ve kterých městech působíte?
Aktuálně působíme v 8 krajských městech: Praha, Brno, Olomouc, Ostrava, Plzeň, Pardubice, Hradec Králové, České Budějovice, Liberec, Jablonec a Zlín. Pokud však pronajímáte v jiném městě, neváhejte se nám ozvat. Neradi totiž říkáme 'ne' novým příležitostem – pokud bude spolupráce pro obě strany zajímavá, rádi si s vámi plácneme.
Na jak dlouho spolu uzavíráme smlouvu?
Nájemní smlouvu uzavíráme na dva až pět let, s možností tříměsíční výpovědi. Smlouvu v případě oboustranného zájmu rádi a jednoduše prodloužíme.
Jak bude probíhat první schůzka?
Potkáme se v bytě, který chcete pronajmout, a společně si ho projdeme. Podíváme se na stav a příslušenství bytu a pobavíme se o optimální výši nájemného a záloh a o dalších podrobnostech. Také vám vysvětlíme, jak bude vzájemná spolupráce probíhat, jaké výhody a úspory naše služba přináší a zodpovíme všechny vaše dotazy.
Jak bude probíhat předání nemovitosti?
Po schválení podmínek spolupráce spolu podepíšeme nájemní smlouvu a v domluvený den si nemovitost za pomocí důkladného předávacího protokolu předáme. Při předání zaznačíme také stavy měřidel, nafotíme stav bytu a zapíšeme vybavení, které v bytě zůstává.
Kolik za vaši službu zaplatím?
Máme tři typy spolupráce – Garant Fix, Garant a Garant Plus, přičemž pracujeme s maximalizací zisku, jistotou příjmu a mírou rizika. Výnos se pohybuje mezi 80 - 88 % z tržního nájmu v závislosti na vybrané variantě. Nejvhodnější variantu spolupráce a optimální výši nájemného pro váš pronájem s vámi rád prokonzultuje obchodní zástupce. Pro více informací prosím vyplňte krátký formulář na domluvení schůzky nebo si pronájem nechte nezávazně nacenit.
Na koho budou psány energie?
Podle našich zkušeností je nejlepší, když zůstanou energie psány na majitele bytu. Při sjednání i ukončení podnájemní smlouvy vždy opisujeme stav měřidel, abychom vyúčtování provedli podle skutečné spotřeby. Po tom, co obdržíte vyúčtování za energie či od SVJ, nám kompletní podklady zašlete a my je v co nejkratší době zpracujeme. V případě, že vám vznikne za energie nedoplatek, uhradíte jej svému dodavateli a my vám jej po zpracování vyúčtování zašleme zpět. Ohledně stavu vašeho vyúčtování se vždy můžete informovat u naší klientské podpory.
Jak vybíráte podnájemníka? Lze mít nad výběrem kontrolu?
Vaše preference jsou pro nás na prvním místě – pokud si v bytě nepřejete domácí mazlíčky, kuřáky nebo kohokoliv dalšího, rádi vám vyhovíme. Následně podnájemníky vybíráme standardně sami – je to součástí naší služby v rámci kompletní péče o pronájem. Všechny vážné zájemce důkladně prověřujeme v 6 veřejných rejstřících v Česku a na Slovensku, abychom ověřili jejich bonitu a spolehlivost. Stále platí, že my ručíme za pravidelné platby a stav vašeho bytu.
Jak rychle můj byt obsadíte?
Byty, o které se staráme, pronajmeme průměrně v horizontu jednoho měsíce. Máme nejaktuálnější data o tržních cenách nájmů v jednotlivých oblastech – proto se s vámi domlouváme na takové výši nájemného, abyste měli co nejvyšší zisk a zároveň aby váš byt byl konkurenceschopný a rychle jsme do něj našli podnájemníka.
Jak ručíte za stav bytu?
Majitelům nemovitostí zajišťujeme veškerý servis spojený s pronájmem jejich bytu, včetně převzetí rizik. Pro všechny podnájemníky sjednáváme povinné pojištění domácnosti a odpovědnosti a řešíme s nimi běžnou údržbu bytu i nutné opravy. Pokud nastane pojistná událost, o vše se postaráme. Na konci spolupráce byt vždy vracíme v původním stavu, s přihlédnutím k běžnému opotřebení.
Jak řešíte případné škody v bytě?
Pokud se na bytě něco přihodí, zařídíme potřebné opravy a postaráme se o pojistné události. Máme speciální spolupráci s pojišťovnou, která kryje pojištění domácnosti i odpovědnosti a hradí případné škody, které podnájemník neúmyslně způsobí, což standardní pojištění nepokrývá. Byt je s námi proto ve větším bezpečí, než kdybyste pronajímali napřímo.
Kontrolujete, jestli je s mým bytem vše v pořádku?
Ano, prevence a předcházení problémům jsou pro nás prioritou. Byt pravidelně kontrolujeme a majitelům zasíláme report včetně fotografií. S podnájemníky průběžně řešíme běžnou údržbu i drobné opravy. Pokud dojde k pojistné události, postaráme se o vyřízení i veškeré papírování.
Zabýváte se i krátkodobými pronájmy?
Nikoliv. Služba Ideální nájemce se zabývá pouze dlouhodobými pronájmy. Podnájemní smlouvy uzavíráme standardně na 12 měsíců s možností prodloužení v případě oboustranného zájmu.
Když podnájemník skončí, kdo se postará o nalezení nového?
O vše se postaráme my – od ukončení smlouvy se stávajícím podnájemníkem přes důkladnou kontrolu během procesu vrácení bytu až po úklid a případné opravy v rámci přípravy bytu pro nového obyvatele. Zpracujeme také vyúčtování energií a služeb. Mezitím najdeme nového podnájemníka a opět s ním vyřešíme veškerou administrativu. Vy nemusíte dělat vůbec nic.
Jak řešíte opravy na bytě? Kdo je platí?
Ve většině případů vše řešíme s podnájemníkem. Podnájemník nám nahlásí situaci, my ji vyřešíme a vyřešíme s ním úhradu. V případě, že se jedná o nákladné opravy, které dle zákona nespadají pod drobné opravy a které jsou za podnájemníkem, předem vás kontaktujeme a společně najdeme nejlepší řešení.